Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 100

Gestart door Geert, 07 november 2010, 22:37:16 PM

Sicco

Helemaal mee eens!

erik50

citaat:
Geplaatst door dikken

In bijlage voor de abonnees bvb:

- bundeling "tips en truks"
- bundeling "layouts"
- bundeling "MSM-expo"
- bundeling ...

Of nog:

Alle artikels van de 100 nummers digitaal in PDF op DVD.




En waarom alleen voor de abonnees?
Ik heb hier ook alle uitgave in de kast staan al heb ik nooit een abonnement gehad.

Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

kasteel

@erik50
groot gelijk - ik heb ze ook allemaal staan en zonder abonnement maar via de vakhandel waar elke maand mijn exemplaar ongeschonden klaar ligt.-perfecte service en met een glimlach erbij geleverd
Jan

Jozef

Idem hier , ik heb ook geen abonnement, en bezit alle nummers mooi gesorteerd in MSN boxen !
Abonnement is goedkoper , maar de Post is soms nogal slordig met het in de brievenbus te proppen, heb het ook liever ongeschonden via vakhandel ! [:)]

Groetjes Jozef
LocoNet DCC, Twin-Center, PC met Koploper LocoNet-interface,
BMD16N-SD bezetmelders met S88LN en LDT wissel & schakeldecoders

Geert

Wat ik wel eens zou willen zien verschijnen in MSM nr. 100 (eigenlijk  mag dat wel  in elke MSM eens verschijnen) , zijn foto?s en of bevindingen van lezers die iets nagebouwd hebben uit een MSM magazine nummer.  Ik kan me best wel inbeelden dat er trotse MSM-ers  zijn die dat willen tonen aan andere lezers van dit hobbyblad?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

gjvdz

Geen slecht idee [;)]
Mvg Giel-Jan

doomslu

citaat:
Geplaatst door Geert

Wat ik wel eens zou willen zien verschijnen in MSM nr. 100 (eigenlijk  mag dat wel  in elke MSM eens verschijnen) , zijn foto?s en of bevindingen van lezers die iets nagebouwd hebben uit een MSM magazine nummer.  Ik kan me best wel inbeelden dat er trotse MSM-ers  zijn die dat willen tonen aan andere lezers van dit hobbyblad?

Geert


Laat maar komen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Laat maar komen!
Is dat niet stilaan hoog-tijd voor nr 100?
99 bijna in de bus, wil zeggen dat 100 in de eindfase zit, niet?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Laat maar komen!
Is dat niet stilaan hoog-tijd voor nr 100?
99 bijna in de bus, wil zeggen dat 100 in de eindfase zit, niet?

Nu MSM 99 (bijna) in de bus ligt, zijn we inderdaad met nummer 100 bezig. Dat wil zeggen: de artikels zijn eigenlijk al geschreven en worden nu bewerkt door Guy, passeren dan bij mij voor nazicht en correctie en worden dan doorgestuurd naar de vertalers en naar Shari, die de layout verzorgt.
Wanneer het artikel gelayout is komt het terug bij ons om nog een keer na te zien. Soms wordt er hier en daar nog eens een foto verplaatst of gewisseld, maar als dat achter de rug is zijn we uiteindelijk al aan het begin van een nieuwe maand (en nieuw jaar, deze keer!).
En dan gaat alles naar de drukker.

Dus: wie wil schrijven, doet dat nu voor MSM 101, 102,.... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bellejt

Misschien de prijs van de bundelboxen aanpassen.Vind die geweldig duur ,zeker als je de verzendkosten erbij rekend.We zien dat alles nu vanuit Antwerpen gebeurd.In de tijd dat alles vanuit Schellebelle ging was het veel goedkoper.Dus een cadeautje voor de 100 ste uitgave.

Geert

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Laat maar komen!
Is dat niet stilaan hoog-tijd voor nr 100?
99 bijna in de bus, wil zeggen dat 100 in de eindfase zit, niet?

Nu MSM 99 (bijna) in de bus ligt, zijn we inderdaad met nummer 100 bezig. Dat wil zeggen: de artikels zijn eigenlijk al geschreven en worden nu bewerkt door Guy, passeren dan bij mij voor nazicht en correctie en worden dan doorgestuurd naar de vertalers en naar Shari, die de layout verzorgt.
Wanneer het artikel gelayout is komt het terug bij ons om nog een keer na te zien. Soms wordt er hier en daar nog eens een foto verplaatst of gewisseld, maar als dat achter de rug is zijn we uiteindelijk al aan het begin van een nieuwe maand (en nieuw jaar, deze keer!).
En dan gaat alles naar de drukker.

Dus: wie wil schrijven, doet dat nu voor MSM 101, 102,.... [;)]



Als jullie allemaal nu eens goe doorwerkt, dan hebben we nr. 100 nog dit jaar.  [;)]
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Geert
Als jullie allemaal nu eens goe doorwerkt, dan hebben we nr. 100 nog dit jaar.  [;)]
[:D] [:D] nr 100 is het februarinummer. Zelfs nr99 is zijn tijd vooruit [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Die discrepantie is al een oud geval. Lang gleden hadden ze een Julius Caesar nodig om de klokken en kalender weer eens normaal te laten lopen...

Baureihe 103

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door Geert
Als jullie allemaal nu eens goe doorwerkt, dan hebben we nr. 100 nog dit jaar.  [;)]
[:D] [:D] nr 100 is het februarinummer. Zelfs nr99 is zijn tijd vooruit [;)]



De tijd kan mij niet snel genoeg gaan het liefst met de frequentie van een weekblad, vergelijk met een dagblad wil ik jullie niet aandoen.

Groetjes Bert[:D]
Bestaat er een andere hobby.

gjvdz

[:D]
Waarom heb ik het gevoel dat iedereen hier op hete kolen zit...[;)][:D]
Mvg Giel-Jan