Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Zoeken op dit forum

Gestart door Geert, 29 oktober 2010, 13:30:22 PM

Geert

Daarstraks was het weer van dat, het forum zat een tijdje vast omdat er vermoedelijk iemand de search opdracht van het forum zelf had uitgevoerd.
Een zoekopdracht via google ?uitgevoerd enkel op deze site? werkt veel sneller ens stoort de andere forum gebruikers niet.
Maar ik vergeet telkens weer hoe je dat moet doen.  Kunnen de beheerders van dit forum hier ergens bovenaan deze site soms een link plaatsen waarin al de nodige gegevens al in staan, en die je enkel nog moet aanvullen met de nodige zoekwoorden?
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Michiel

Ik zal het hier alvast meegeven:

site:modelspoormagazine.be zoekwoord1 zoekwoord2 ...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Het staat wel degelijk bovenaan, bij de dienstmededelingen: http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=7570

En het is goed dat dit thema weer even wat aandacht krijgt, Geert [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Het staat wel degelijk bovenaan, bij de dienstmededelingen: http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=7570

En het is goed dat dit thema weer even wat aandacht krijgt, Geert [;)]



Klopt, het is via dit draadje dat ik er ooit achter ben gekomen hoe je sneller zoekt. Maar ook dit draadje was ik vergeten waar deze optie stond. Het zal toch handiger zijn dat er een rechtsreekse link is op dit forum naar de google zoekoptie.
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

Er wordt al een tijdje gezocht om dit forum beter te laten werken, op diverse vlakken. De gebrekkige zoekfunctie is daar ??n aspect van.

Maar zelfs de weg naar de verbetering is er eentje met vele obstakels [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw