Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Derde Minibaantjeswedstrijd (2012)

Gestart door Michiel, 22 oktober 2010, 12:46:27 PM

railman56

nu je al zo ver staat mag je zeker niet opgeven, je staat al veel verder dan duizenden anderen.
deelnemen alleen al is een overwinning op zichzelf.
voor de leut op de expo zelf is het de moeite waard geweest.
veel succes
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Koen

Ruben,

Zeker niet opgeven! Het mee doen aan dit evenement op zich is super leuk. Ik heb daar zelf een zeer mooie ervaring aan over gehouden (ten tijde van Kapelleke op den Bos).
Ik hoop ooit nog eens te kunnen deelnemen aan dit evenement (alleen dat mij op dit ogenblik de tijd ontbreekt om serieus te kunnen bouwen  >:().
Mogelijk de volgende editie  :-\. We zien wel.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Havoc

CiteerGips gebarsten

2 huizen ook .
En tot overmaat van ramp heeft mijn station beginnen buigen door temperatuurs verschillen?

Klimop planten? Doen ze in het echt ook.

Ken je het verschil tussen een architect en een dokter? Een dokter kan zijn fouten begraven, een architect enkel aanraden van klimop te planten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

vanmiegroet

Juist een idee gekregen.
Station is te ver gegaan voor reparatie dus.

We gaan de geplante plaats een beetje maken zodat het lijkt of het station is gesloopt.
Weilanden erachter en de geplande huizen gaan we niet meer doen, maar verkavelingsgrond van maken en laten lijken of de boel is verlaten.

Is dat een goed idee, en is het orgineel?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

doomslu

Goed idee, man. Laat de moed niet zakken en begin er aan!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Goed idee, Ruben.
Laat de moed niet zakken!
Je oplossing zal waarschijnlijk veel realistischer overkomen dan het initiele idee.
De realiteit is immers niet perfect, maar wordt door mens en natuur bijgewerkt  ;)

Ik wil in Mechelen absoluut je project zien !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Knap idee, Ruben. Het zal in elk geval origineel zijn  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DavidT

Ruben,

Geef niet op! ik heb ook nog hopen werk aan mijn minibaantje! Kheb zelf ook met de gedachte gespeeld om te stoppen maar ben toch doorgegaan en daar ben ik blij om! Ik ben overtuigd dat jij ook wel zult blij zijn als je uiteindelijk in Mechelen je resultaat kan tonen! en bij wijze van spreken " schone scheef is ook niet mis" ;)

Grts
Carpe Diem!

conducteur

Waarom is net dat potje grijze verf op nu je het zo erg hard nodig hebt?(en weinig tijd hebt om een nieuwe te halen?) >:(
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steven123

Citaat van: conducteur op 14 oktober 2012, 17:13:41 PM
Waarom is net dat potje grijze verf op nu je het zo erg hard nodig hebt?(en weinig tijd hebt om een nieuwe te halen?) >:(

...Wet van Murphy  8)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

doomslu

Citaat van: conducteur op 14 oktober 2012, 17:13:41 PM
Waarom is net dat potje grijze verf op nu je het zo erg hard nodig hebt?(en weinig tijd hebt om een nieuwe te halen?) >:(
Zwart + wit = grijs  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun


gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

DavidT

nog 6 maand en 't resultaat van da boekske komt er aan bij ons  :P - minibaantje bouwen en zwangere vrouw in huis - heb al plezantere tijden gekend...  :o
Carpe Diem!

Steven123

Citaat van: DavidT op 16 oktober 2012, 00:14:47 AM
...minibaantje bouwen en zwangere vrouw in huis - heb al plezantere tijden gekend...  :o

Met andere woorden je verwacht dan twee mooie resultaten  :D
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook