Wat is de uitslag van de wedstrijd minibaantjes in

Gestart door Gotischeboog, 18 oktober 2010, 16:52:16 PM

Gotischeboog

Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag van de minibaantjeswedstrijd in Mechelen afgelopen weekend. Wie weet die?
Gegroet, Ad. Beslist eens kijken op: www.gotischeboog.com

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Hugo

Hoi Ad,
Ik wil nogmaals benadrukken dat wij hebben meegedaan aan de minibaantjes wedstrijd is, om het publiek iets vernieuwend te laten zien op het gebied van spoorwegmodelbouw. Of wij daar eerste of laatste mee worden is voor ons niet van belang maar de interactie met het publiek is voor ons van grote waarde. En dat hebben we in voldoende mate gekregen en dat was voor ons al de hoofdprijs. Ik weet niet of je het baantje van twee jaar geleden nog kan herinneren maar dat is geen vergelijk met wat wij nu hebben gebouwd. Als het gaat om perspectief heb je gelijk. Maar wij hebben de nodige animatie aangebracht die bij "Veldhoven 1935" totaal niet aanwezig was.Onze buren met Janakapur hebben dezelfde gedachten gehad namelijk een vernieuwende kijk op spoorwegmodelbouw. Hoe kom je op het idee een baan te bouwen naar Nepalees voorbeeld. In ??n woord geweldig. Ook bij hun is de publieke belangstelling overweldigend geweest. Wij hadden zelf verwacht dat zij de eerste prijs zouden krijgen. Terecht dat zij ook zijn uitgenodigd om met hun creatie te verschijnen bij On Traxs 2011 in het Spoorwegmuseum te Utrecht. Deze organisatie pretendeert zich alleen topbanen uit te nodigen. Terecht dat zij daar bij horen.

team B.A. Bodil
www.msgvalkenswaard.nl

Hugo

Hugo

Hallo Ad,
Ik begrijp dat jullie ook naar Oost Voorne komenmet de modulebaan "Gotische boog". Wij zijn daar met onze modulebaan "Valkenswaard" en diorama "Veldhoven 1935". Valkenswaard beleefd in Oost Voorne zijn laatste optreden.
We zien jullie in Oost Voorne.
Hugo
Hugo