Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

waar is peter

Gestart door janjozef, 28 september 2010, 09:04:47 AM

janjozef

Peter was een symphatieke wat ouder iemand die wel iets in zijn mars had, verzot op Duitsland en de duitse spoorwegen, maar soms nogal lange tenen had.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ysbeer

citaat:
Geplaatst door janjozef

Peter was een symphatieke wat ouder iemand die wel iets in zijn mars had, verzot op Duitsland en de duitse spoorwegen, maar soms nogal lange tenen had.

Jan



IS hoop ik.

wim

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Ik heb net een mailtje van Peter gehad. Ik ga de inhoud ervan niet te grabbel gooien op het forum.
Wat ik wel kwijt wil: Dat er minstens ??n forumlid eens goed moet nadenken wat hij prive-mailt en daarmee kan veroorzaken [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Sicco

Opmerkelijk genoeg hoor ik dat wel vaker als reden om weg te gaan. Vreemd genoeg heb ik zelf nog nooit ??n lelijk mailtje van een forumgenoot hier gehad, en dat terwijl ik toch best mijn mening ongezouten kan geven soms [:)]

OMC

Kan me goed inbeelden dat het via PM vaak heftig aan toe kan gaan, jammer genoeg zit daar geen controle op  en kan pas nadat het kwaad geschied is ingegrepen worden.

Peter mag zich steeds bedenken als hij wil, volk genoeg hier dat hem liever ziet komen dan gaan [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

Als mij iemand een " onvriendelijke mail" stuurt die te maken heeft met " onze" hobby , dan plaats ik hem onmiddelijk hier op het forum , dat er mensen zijn die zich met zoiets bezig houden , daar is mijn verstand te klein voor , we " leven" bijna allemaal voor onze hobby , we beleven deze hobby ieder op zijn manier , maar jaloezie en nijd is jammer genoeg de ziekte van deze tijd , maar waarom eigenlijk , ik heb vrienden die met een Porsche rijden , een wagen die ik nooit zal kunnen betalen , maar zijn het daarom mijn vrienden niet meer??
Er lopen hier , jammer genoeg , zieke zielen rond , zo noem ik die mensen " ziek" , want ze weten niet wat ze andere mensen aandoen.[:(!]

@Peter , moest je hier nog eens op bezoek komen , mijn steun heb je en zal je altijd blijven hebben.[;)]

Kris

Hallo,
Wat onvriendelijke mails betreft kan ik daar ook van meespreken , Ik heb lang geleden hier op het forum eens mijn menig gegeven over een bepaalde uitgave van een fabrikant met de nodige dreigementen tot gevolg , wel was het grappig dat de argumenten (personen)die in de mail aangehaald werden mijn rechtstreekse baas en ikzelf was.
Ook is mijn behulpzaamheid al eens misbruikt maar daarvoor laat ik het forum niet vallen ik heb voor deze uitzonderlijke negatieve ervarigen ook veel goede ervaringen met mede forumgenoten ik weet in het vervolg wie ik moet vermijden.

janjozef

Dat vind ik heel spijtig, en we weten dat Peter daar heel gevoelig voor is. Ik heb nog nooit zulk een mailtje gestuurd, en als ik die zou krijgen die gaat recht in de prullemand.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

knibbelknabbel

Nogmaals: betere forumsoftware opzetten die bepaalde PM's enzo blokkeert, betere controle, enzzz...

trainfreak

citaat:
Geplaatst door knibbelknabbel

Nogmaals: betere forumsoftware opzetten die bepaalde PM's enzo blokkeert, betere controle, enzzz...

PM's kunnen zeer moeilijk gecontroleerd worden.
Maar ik denk dat het hier vooral gaat om mails, want een PM kan men immers niet versturen vanuit dit forum.

Zeer jammer dat Peter het forum verlaten heeft omwille van 1 zo'n persoon...
Spoorse groeten
Dimitri

erik50

Als ik beledigende mails ontving dan zou ik ze onmiddellijk op het forum plaatsen.
Anders geraken zulke zaken nooit opgehelderd en weet iedereen onmiddellijk wie in de fout gaat.
[xx(]
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

martintje

citaat:
Geplaatst door knibbelknabbel

Nogmaals: betere forumsoftware opzetten die bepaalde PM's enzo blokkeert, betere controle, enzzz...



Opvoeden is een taak voor de ouders, niet van een forum.... [;)]
Maar nou weet ik nog niet wat zijn Nick was :), of was die gewoon "Peter" , die met 4600+ posts??
Mvg Marty

ERVIN

Yep dat was die Peter Marty.[;)]

Roderik

Raar genoeg hoor ik hier op andere fora niets over. Ik weet niet of jullie op andere fora gaan kijken maar daar heb ik daar nog nooit iets van gehoord. Het gaat er dikwijls veel gemoedelijker aan toe. Ik volg berichten op Engelse, Franse en Zwitserse sites en daar worden meer grappen gemaakt dan iets anders.

Misschien kunnen we hier in de toekomst ook een les uit trekken: als je een onaangename mail ontvangt van een forumlid, breng dan 1 van de moderatoren op de hoogte. Jij bent niet het probleem maar de verzender van de mail. Dus is er geen enkele reden om een plaats waar je graag bent de rug toe te keren omdat 1 bullebak je komt de les spellen.

The needs of the many outweigh the needs of the few or the one.

't Is niet omdat 1 iemand moest stoom aflaten, dat iedereen daar het slachtoffer moet van zijn, want aangezien heel wat mensen hier Peter gaan missen, is de schade groter dan nodig.
Hopelijk heeft ons heethoofd daar ook al eens bij stil gestaan.
Always be modelling!