Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

eve

Liever zonder...

Erik.

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

ik hoop dat Piet nu niet bezig is aan het beslag, maar vandaag verjaart BlackElkX
(Frederik), die heeft zich al een tijd niet ingelogd ! Zodoende Frederik mocht je het lezen gefeliciteerd met je verjaardag !


Groeten Peter ;)

PietB

Dank Peter, ik ben het helemaal vergeten te checken.
Maar gelukkig kan ik als backup altijd op jou rekenen :)

Frederik gefeliciteerd. En een fijne dag toegewenst.

grt Piet.

doomslu

Gefeliciteerd iedereen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Frederic
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Vandaag 2 Augustus viert Stefaneke zijn verjaardag.



Stefan van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Stefan !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

Proficiat ! Stefan maak er een (gezellige BBQ-)dag van !

Groeten Peter ;)

PietB

Vandaag 3 Augustus viert 5910 zijn verjaardag.



Luc van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Luc.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw