uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

loebaske


Gefeliciteerd met je verjaardag

Steam.N

Proficiat, Filip !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

proficiat ....  ik zal dan ook maar eens mijn geboortedatum correct invullen ....  :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007


marc goovaerts

Je bent niet de enige die zo iets te horen krijgt hoor. Voor mij was het 2 mei 1958 om twee uur 's nachts. Ben ik dan een ochtend- of nachtmens volgens de wetenschap ? De praktijk toont het tweede.

Maar ons moeder was al vanaf 1 mei om 10u al aan het kreunen/werken... Dikwijls te horen gekregen dat ik op 1 mei niet wou werken. Terwijl het de trouwdatum van hun beste vrienden was.

PietB

Citaat van: dani op 12 maart 2015, 09:21:48 AM
proficiat ....  ik zal dan ook maar eens mijn geboortedatum correct invullen ....  :-)
Ja lijkt me een goed idee, ik houd geen aparte lijsten bij.
Alleen de forum kalender is mijn leidraad. :)

grt Piet.

Fastfly

Merci hé mannekes !!

Vandaag goed genoten van het zonneke, heb het motortje van mijn oldtimertje goed afgesteld gekregen, de vieze klop- en ratelgeluiden zijn er uit en heb mooie cadeautjes gekregen van mijn kids en vrouwke: ne Mehano 77-er met sound, een Faller kit van het DHL-warehouse en een Busch kit voor een voetbalveld.

Ik ben wreed content !!!!

grtz, fluppe

Gerolf

Een beetje laat voor Klaas, en nog net op tijd voor Filip: gefeliciteerd  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Vandaag 14 Maart viert Brossel zijn verjaardag.



Davy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Davy !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Davy, gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Davy, gefeliciteerd en maak er nog een leukfeestje/weekend van !

Groeten Peter ;)