Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Jan en Ruben: Proficiat !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Gefeliciteerd, mannen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Ruben en Jan proficiat met jullie veraardag ! Maak er een onvergetelijk mooie dag van !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Vandaag 18 September viert Roy 1987 zijn verjaardag.



Roy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

vanmiegroet

Ik zou eerst nog iedereen bedanken die gisteren mij ne gelukkigen verjaardag wensten.  :)
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Roy !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Roy proficiat met je verjaardag !
Groeten Peter ;)

PietB

Vandaag 20 Sept viert D_Loc zijn verjaardag.



Dirk van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Proficiat met je verjaardag !

Groeten Peter ;)


doomslu

Ha, den Dirk is jarig. Proficiat.  :D
Hij zit momenteel op zijn favoriete plek: Luxemburg.  ;)

Donderdag presenteer ik een knap stukje montage van hem...  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

Net terug van een verjaardagsfeestje, dacht ik er aan dat er nog eentje jarig was. Nu 10 jaar vroeger, op 21 september 2004 heeft het eerste lid zich geregistreerd op dit forum. Met andere woorden, dit forum bestaat nu 10 jaar. :D  Proficiat aan het forum en zijn leden....


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen