Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Geert !
en nog van eergisteren  :-[ :  Jacques, Ruud en Eddy: Ook proficiat !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Proficiat, Geert !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Proficiat !

Groeten Peter ;)

PietB

#1969
Vandaag ook weer twee jarigen NakkerV en OlivierV



Nick en Olivier van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

P.S.
dit was voor plm 2 weken mij laatste verjaardags wens.
Deze klus vordt voor mij waargenomen door Peter(Metpetergaathetbeter)
Ik vertrek vrijdag a.s. naar de Ardennen tot en met 8 Juli of daaromtrent.

GDE

Bedankt iedereen voor de verjaardagwensen  ;) Ik wist niet eens dat iemand dat kon zien wanneer het iemand zijn verjaardag is op dit forum . Een gelukkige verjaardag aan alle andere medeforumleden en veel treinplezier ... toegewenst  ;)

Steam.N

Dikke proficiat, Nick en Olivier !

En aan Piet: een prachtig verlof toegewenst.
En maak je geen zorgen ivm de verjaardagen :
Ik ben ervan overtuigd dat Peter zich uit de naad zal werken om te proberen je hoge service-niveau te bereiken  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Gefeliciteerd mannen en goede reis Piet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Gefeliciteerd met jullie verjaardag Nick en Olivier, maak er een ongelooflijke, onvergetelijke dag/schooljaar(Olivier) van ! 

Daar ik enkel Olivier persoonlijk ken hoop ik dat eindelijk de jaren van verstand zijn aangebroken(maar ik moet zeggen dat ik a veel positieve(Rudy juist hé,)signalen kreeg), alvast veel succes met je uitslag(nee niet op je gezicht ;D) maar van de studies!  ;)

Groeten Peter ;)

TBCédric

Een dikke proficiat aan de twee heren.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Durango

Beide heren proficiat
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 juni 2014, 09:48:18 AM
Gefeliciteerd met jullie verjaardag Nick en Olivier, maak er een ongelooflijke, onvergetelijke dag/schooljaar(Olivier) van ! 

Daar ik enkel Olivier persoonlijk ken hoop ik dat eindelijk de jaren van verstand zijn aangebroken(maar ik moet zeggen dat ik a veel positieve(Rudy juist hé,)signalen kreeg), alvast veel succes met je uitslag(nee niet op je gezicht ;D) maar van de studies!  ;)

Groeten Peter ;)
Jaren van verstand? Wat is dat?

Allemaal dankjulliewel en goede reis Piet!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Alsnog proficiat, heren  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#1978
Citaat van: Rangeerduivel op 11 juni 2014, 14:22:07 PM


Ik heb niet de gewoonte om gelukkige verjaardag te wensen,kwestie van er geen één over te slaan,om niemand (ongewild) te discrimineren!


Gelukkig ben ik niet zo ! Stel je voor dat we je 60ste verjaardag zo zouden laten voorbijgaan, Rudy ?





Bij deze Rudy proficiat met je verjaardag, en maak er na de minder leuke week een klein feestje van !  :)

Groeten Peter ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }