uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Proficiat met je verjaardag Rudi

Groeten Peter ;)

PietB

Vandaag is Paulogic jarig.



Paul een fijne dag en nog vele gezonde jaren gewenst.

grt Piet.

Steam.N

Paul, een dikke proficiat met je verjaardag !
Geniet er van, laat je verwennen !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Paul, een dikke verjaardag, en als ik je straks op MTD tegen het lijf loop krijg je er nog een dikke verjaardag bij.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 26 oktober 2013, 01:31:44 AM
Paul, een dikke verjaardag, en als ik je straks op MTD tegen het lijf loop krijg je er nog een dikke verjaardag bij.


Ga je hem 3 kussen geven Olivier?   ;D ;D ;D

Gelukkige verjaardag Paul!
Er staat je blijkbaar wat te achten vandaag...!  :D

groeten van 'tegen de deur'   ;)

Gerolf

Proficiat, Paul (en tot zo)  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Mens,  48 Tiens, Paul zijt de ge nog maar zo oud ?  ;D ;D ;D ;D Nee alle gekheid op een stokje alvast een gelukkige en plezante verjaardag en nog Vele Duvels...oei euh jaren toegewenst !  :) ;)

Groeten Peter ;)

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Gelukkige verjaardag, beste vriend!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mivc057

Paul, nogmaals proficiat met je verjaardag.
Je nieuwste realisaties die ik deze morgen kon bewonderen bij MTD  zijn opnieuw TOP!  ;)

Paulogic

Dank u wel allemaal... ik lees dit topic in feite te weinig. Aan allen die ik ben vergeten... ook een leuke verjaardag.

Bij MTD zo'n drukte... amai ! Toffe opendeur met toch een pak nieuw geïnteresseerden ! Yeah
mvg,
Paul(ogic)

PietB

Vandaag 30 Oktober is TO3 zijn verjaardag.



Marc van deze kant een fijne verjaardag en nog veel gezonde jaren gewenst.

grt Piet.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }