Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

mivc057

Mannen ,van harte dank. Wel ja het was inderdaad schitterend BBQ-weer. Juist hetzelfde weer als 54 jaar terug. Ik herinner het mij alsof het gisteren was. ;D ;D ;D
Althans zo wist mijn moeder mij dit deze avond te vertellen. ;)

Metpetergaathetbeter

Michel, rond de tijd dat ik postte, zag ik dat je op het forum zat, zat je stiekem hier te kijken of we je vergeten waren ?  ??? ::) :-\

Groeten Peter ;)

PietB

Citaat van: Steam.N op 06 juni 2013, 22:27:24 PM
Piet, ik dacht dat zelfs in één dag kon ?
Een van de mensen is gehadicapd dus het tempo is niet zo hoog.
Citaat van: Steam.N op 06 juni 2013, 22:27:24 PM
Je gaat naar Madurodam  ;D
Ja ook maar dat doen we maandag en tevens Miniworld in Rotterdam.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 juni 2013, 23:15:04 PM
is er trouwens iets te zien in Nederland,
Genoeg maar je moet wel kijken ;)
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 juni 2013, 23:15:04 PM
want die komen toch allemaal hier kijken en merendeel blijft zelfs !  ;D
Is dat zo Peter?

grt Piet.

mivc057

Beste Peter.Iedere keer dat ik naar mijn pc kom , kijk ik automatisch naar alle nieuw geposte berichten. Dit uit grote interesse voor al dat moois dat hier getoond wordt en al het technische die zo goed uitgelegd wordt. ;)

Metpetergaathetbeter

Mijn allesziende oog heeft opgemerkt dat Artologic vandaag 29 werd, bij deze Kristof proficiat met je verjaardag !

Groeten Peter ;)




PietB

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 juni 2013, 16:31:21 PM
Mijn allesziende oog heeft opgemerkt dat Artologic vandaag 29 werd, bij deze Kristof proficiat met je verjaardag !
Waar haal je dat nou vandaag Peter?

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Waar jij dat ook zou kunnen vinden op een andere kalender !

Groeten Peter ;)

PietB

Ik ben niet meer zo heel erg actief op 3-rail.
Vind de sfeer hier veel beter.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Eventjes die verjaardagen uit het oog verloren hoewel ik het Piet beloofde, reden Moeder ligt opnieuw in het ziekenhuis en dat er een tijdje geen verjaardagen waren... ! wel op het forum gezeten maar niet op die verjaardagen gedacht ! Waar voor EXCUSUSES!

Vrijdag Jacques Timmermans die 58 werd,

zaterdag Jacquesdw die 63 werd

voor deze heren een ietS wat late(eigenlijk een veel te late) gemeende proficiat met hun verjaardag en ik hoop dat die dag niet om zeep werd geholpen door het even laten afweten van de vervanger van de proffessionele verjaardagwenser van MSM-forum

Groeten Peter :-[


doomslu

Oeps, ik heb ook niet gekeken...  :-[

Gefeliciteerd heren!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Ook vandaag hebben wij 2 jarigen nl  NakkerV (20), OlivierV (22). bij deze proficiat met jullie verjaardag Nick en Olivier en maak er vandaag een zwoele verjaardag van, voor Olivier die ik persoonlijk ken hoop dat je slaagt in je examens en nu eindelijk de jaren van verstand zult krijgen, en nu onmiddellijk naar bed,( want ik zag dat je nog stiekem op de computer zat te kijken) en je morgen fris kunt studeren ! ;D 8) ;)

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Trouwens Nakker jij zit ook nog niet in bed zag ik !  ;D

groeten Peter ;)

Steam.N

Kristof, Jacques, Jacquesdw, NakkerV, Olivier:  een (late) dikke proficiat met jullie verjaardag !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 juni 2013, 00:22:05 AM
Ook vandaag hebben wij 2 jarigen nl  NakkerV (20), OlivierV (22). bij deze proficiat met jullie verjaardag Nick en Olivier en maak er vandaag een zwoele verjaardag van, voor Olivier die ik persoonlijk ken hoop dat je slaagt in je examens en nu eindelijk de jaren van verstand zult krijgen, en nu onmiddellijk naar bed,( want ik zag dat je nog stiekem op de computer zat te kijken) en je morgen fris kunt studeren ! ;D 8) ;)

Groeten Peter ;)
Mercikes Peter, 'k ben al begonnen met studeren, 'k ga zo meteen verder doen. Dat slagen in mijn examens, maak daar maar van, zo min mogelijk herexamens erbij. ;) 'k Lag gisteren mooi om half 12 in mijn bedje, als dat niet flink is.

Aan Nick nog een fijne verjaardag!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Gefeliciteerd, mannen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *