Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

evan

Helaba,  :)

Bedankt voor de wensen en ballonnen!

Hij is al wel in mineur gestart, maar ondanks dat feit gaan we het beste er van maken!!!

(M'n vrouw is vorige week geopereerd en we zijn vanmorgenvroeg naar de spoed moeten gaan door de slechte reactie op de medicatie...  wat 2013 betreft mag de gezonheid hier gaan beteren.... ???)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Hopelijk is alles ondertss. in orde gekomen.......en kun je samen nog van de dag genieten (althans toch proberen)

Groeten Peter ;)

Gerolf

Proficiat, Evan ... en snelle beterschap voor je vrouwke  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Een dikke M&M-taart voor de man van de NY-se hoge lijn en beterschap voor zijn vrouwelijke wederhelft.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Decapod

Ne gelukkige ... en dat met die gezondheid komt wel goed!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

evan

Hey tof die wensen ;-)

En die taart :o mmm  ::)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

proficiat hé man! en veel beterschap voor je vrouwtje! ...2013 kan alleen maar verbeteren  :)


Gerolf

Hela, ik ben een keertje eerst in plaats van zo vaak te laat:
Vandaag is Kurt (kurt10002) jarig. Gefeliciteerd !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Kurt va harte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde jaren gewenst.

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Ik kijk eigenlijk nooit in deze rubriek, maar zie nu pas dat ik uitgebreid gefeliciteerd ben met mijn verjaardag. Waarvoor alsnog dank.

Metpetergaathetbeter

#566
Citaat van: Klaas Zondervan op 21 maart 2013, 10:46:25 AM
Ik kijk eigenlijk nooit in deze rubriek, maar zie nu pas dat ik uitgebreid gefeliciteerd ben met mijn verjaardag. Waarvoor alsnog dank.


beter laat dan nooit, Klaas !

Kurt ook van hieruit een gelukkige verjaardag en maak er een niet te vergeten dag van !

Groeten Peter ;)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

railrunner

Eigenlijk de allereerste keer dat ik hier terecht kom, en precies hééééééél wat verjaardagen gemist (ook die van mij trouwens  :-[, want ik had toch wat reacties die ik onbeantwoord liet :-[)

Maar bij deze, een welgemeende dikke proficiat voor de alle pas verjaarden en jarigen!

... En veel beterschap voor de mensen met een minder goede gezondheid!!!

PietB

Vandaag 23 Maart is Eric (rixe rail) jarig.
Eric heel veel gezonde jareen toegewenst.



grt Piet.