uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Vandaag is ook vandorpemarc ook Abraham geworden, schijnbaar bij ons dit jaar nog niet aktief, mocht je het lezen Marc een gelukkige verjaardag en maak er een ongelooflijke dag van !

Groeten Peter ;)

PS vond de datum op een ander forum  ::)

stoomloc

Bedankt aan allen om aan mijn vejaardag te denken.  :D Ik heb dit nu pas op het forum gezien   :-[ en ja ik heb er enkele dagen van genoten. Enkele dagen thuis, maar keerzijde van de medaille wel werken in het weekend. Nogmaals hartelijk bedankt.  :)

Groeten Wim

Baureihe 103

Wat laat (zeer onatent natuurlijk ::) )
maar nog bedankt voor de felicitaties.

Groetjes Bert :)
Bestaat er een andere hobby.

PietB

Gerolf, een dikke proficiat met uw verjaardag.
En nog vele gezonde jaren.

Metpetergaathetbeter

Gerolf,

Een gelukkige verjaardag toegewenst en maak er een onvergetelijke dag van !

Groeten Peter ;)

OMC

Een gelukkige verjaardag Gerolf, maak er een fijne (werk-)dag van!  ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Gerolf

Bedankt, mensen. De werkdag begint trouwens vroeg  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven123

Proficiat Gerolf  ;)
(hopelijk dan ook wat vroeger gedaan  :D )
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

argilla

dikke proficiat en een kus van de eega   :-* ( veronderstel ik)



ps : Gerolf het is een traditie dat de jarige trakteert . Schol op de 51 ( goede reeks geweest  ;D ;) ) maak er iets prettig van vandaag Gerolf !
En bedankt voor al uw bijdragen  hier aan het modelspoor gegeven.

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Gerolf, ik wens je een fantastisch jaar! Ik kan je alvast zeggen 51 valt best mee. Ik weet het, we tellen de jaren al lang niet meer, en we zijn blijven steken met tellen ergens achter in de dertig, maar dit lijkt een goed jaar te zijn. Leef je eens goed uit, bak er iets van, en vooral... GENIET!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Volgens mijn vrouw zijn we allemaal kleine kinderen (welliswaar met grijs haar), dus dat valt nog mee!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Citaat van: doomslu op 28 januari 2013, 10:31:08 AM
Volgens mijn vrouw zijn we allemaal kleine kinderen
'k moest meteen aan deze denken.

grt Piet.

Steam.N

Gerolf, een dikke proficiat met je verjaardag.
Geniet er ten volle van !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }