uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

Koen,


Proficiat met je verjaardag en maak er een onvergetelijke dag van !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Koen, gelukkige verjaardag !  Geniet van deze dag !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Hiep hiep hoera voor Koen  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Bedankt allemaal. Genieten ga ik zeker. Mijn dag is al goed begonnen. Engels ontbijt met alles er op en er aan én bovendien een bonus voor de modelbouw.
Nu nog een paar uren werken en dan gaan we zeker genieten.
Bij deze wens ik iedereen eens te bedanken voor de waardevolle informatie die geschreven wordt. Ik ben zelf niet zo'n grote schrijver maar volg jullie elke dag met volle belangstelling  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

just4fun

Proficiat Rik (gisteren) en Koen (vandaag)!
Paul

PietB

't is een drukke week, vandaag is Michiel jarig.
Een dikke proficiat en een goede gezondheid.
Grt Piet

Metpetergaathetbeter

Michiel ook gefeliciteerd met je 51 ste verjaardag, maak er een geweldige modelspoor-dag van !

Groeten peter ;)

doomslu

Hartelijk gefeliciteerd jonge man!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Hoi, Michiel  ;)  Doe er eentje op, joeng  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Michiel, een ferme dag toegewenst  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Hartelijk bedankt, mannen.

Eerlijk gezegd, was ik al een tijdje gestopt met tellen. De laatste keer dat ik nog even heb zitten narekenen bleek ik 39 te zijn. Nu, 39 wordt een beetje belachelijk. Ik dacht er 49 van te maken. Maar het blijkt dus 51 te zijn. Wat vliegt de tijd! 'k Wordt en bijna bang van.

Dus, mannen, voor jullie ook, maak er een geweldige dag van. Koop een bloemetje voor de vrouw, en als ze dan vraagt waarom, zeg je "zomaar". Dat is nog de beste rede. Is jullie dag meteen opgefleurt. En pak dan zelf maar meteen een stevige blonde met kraag. Santé!  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Citaat van: Michiel op 11 januari 2013, 10:26:13 AM
... Koop een bloemetje voor de vrouw, en als ze dan vraagt waarom, zeg je "zomaar". Dat is nog de beste rede. Is jullie dag meteen opgefleurt. ...

Michiel, ik heb horen zeggen dat die bloemen levensgevaarlijk zijn voor een man, als die "zomaar" zegt  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michiel op 11 januari 2013, 10:26:13 AM
Hartelijk bedankt, mannen.
En pak dan zelf maar meteen een stevige blonde met kraag. Santé!  ;D


Michiel, als je MET verandert in AAN DE .....krijgt dit zomaar een heel andere betekenis ! Nietaltemin een leuke dag toegewenst !

Groeten Peter ;)

Michiel

Citaat van: Steam.N op 11 januari 2013, 10:34:32 AM
Michiel, ik heb horen zeggen dat die bloemen levensgevaarlijk zijn voor een man, als die "zomaar" zegt  ;D

'k Weet het, het houdt een belangrijk risiko in, en we willen ten slotte toch nog tijd overhouden voor modelbouw, ,hé!  :o ;D

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 januari 2013, 11:22:58 AM
Michiel, als je MET verandert in AAN DE .....krijgt dit zomaar een heel andere betekenis ! Nietaltemin een leuke dag toegewenst !

... en zo merk meteen je waar de voorkeur bij de één, en bij de ander ligt. Ook een prettige dag gewenst, Peter!  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

just4fun

Van hieruit ook een proficiat voor u, Michiel.
Paul