Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

bollen neus

Goede avond mannen!
Dank voor goede wensen, ik heb een drukke dag gehad, veel kunnen lachen maar wel bekaf.
Hier pannenkoeken gemaakt met geflambeerd fruit bij, alle zoetigheden erbij (goed voor het uitzettingscoifficient te verhogen) ;D ;D
Ook dank voor de goede wensen in verband met de slechte rug, ik hoop echt dat het eens zal verbeteren, zonder pijn kan rondlopen en iets meer terug kan doen.
En dat er nog wel "nieuwe "bolle neuzen" zullen buiten rollen staat zoals een paal boven water enkel zal het iets meer tijd vergen.
55 jaar is een speciaal jaar omdat het gelijke cijfers bevat hop naar de volgend egelijke score de 6-6 dus.
;D ;D ;D

doomslu

Citaat van: bollen neus op 16 december 2012, 22:04:33 PM
Goede avond mannen!
Dank voor goede wensen, ik heb een drukke dag gehad, veel kunnen lachen maar wel bekaf.
Hier pannenkoeken gemaakt met geflambeerd fruit bij, alle zoetigheden erbij (goed voor het uitzettingscoifficient te verhogen) ;D ;D
Ook dank voor de goede wensen in verband met de slechte rug, ik hoop echt dat het eens zal verbeteren, zonder pijn kan rondlopen en iets meer terug kan doen.
En dat er nog wel "nieuwe "bolle neuzen" zullen buiten rollen staat zoals een paal boven water enkel zal het iets meer tijd vergen.
55 jaar is een speciaal jaar omdat het gelijke cijfers bevat hop naar de volgend egelijke score de 6-6 dus.
;D ;D ;D
Niet te snel hé Eric...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Citaat van: doomslu op 16 december 2012, 22:17:37 PM
... Niet te snel hé Eric ...
't gaat hem niet om de 66, Luc, maar voor drie jaartjes later  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

bollen neus

T zal van het zoete geweest zijn, te euforisch is nooit goed...... ;D ;D ;D ;D

Steam.N

Cliff ( Tschäggata),  een allerbeste verjaardag, morgen.
Laat je maar goed verwennen, en geniet er van!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Aha, dan kan ik Cliff nu op de dag zelf proficiat wensen  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Cliff van harte een dikke proficiat.

bollen neus

Geef er vandaag maar een ferme lap op, veel plezier maar hou het wel steeds veilig. Geniet van de dag. ;D

Metpetergaathetbeter

Van hieruit ook een gelukkige verjaardag en hopelijk ondanks het natte weer een dag om nooit te vergeten, in ieder geval tot je volgende verjaardag !

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

#325
Naast een zalig Kerstfeest hadden we bijna  iemand  zijn verjaardag vergeten te wensen, welnu Doornroosje gefeliciteerd met je 33ste verjaardag ! Maak er alvast nog  een onvergetelijke dag van !

Groeten Peter ;)

Happy Birthday - Merry Christmas

Steam.N

Doornroosje,  ook van mij een prachtige verjaardag gewenst !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Ja, we waren Doornroosje blijkbaar bijna vergeten. Gelukkige verjaardag!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Zullen we Doornroosje maar bij zijn voornaam noemen (en wakker maken) ?  ;D
Gelukkige verjaardag, Dennis !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Marc (BLSfan) van deze kant een heel fijne verjaardag gewenst.

grt Piet.