Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Gezocht foto 5516

Gestart door Anarchy, 11 augustus 2005, 19:05:37 PM

Anarchy

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. Heb me speciaal hier geregistreerd om jullie een vraag te stellen. Mijn lievelingsloc is de NMBS Reeks 55 en ik ben bezig met een collectie te maken van foto's. Mijn bedoeling bestaat eruit om van elk nummer van de 55'er een foto te hebben. Nu, ik heb van elke loc een foto maar ik zoek er nog ??ntje, nl. de 5516. Kan iemand mij helpen? Ik ben al tevergeefs op internet aan het zoeken

Groeten Jeroen

mark7758

Dat is een vraag.
De loc is 20-9-1961 indienst gekomen en op 1-12-1969 uit de boeken gegaan na een ongeluk.(10-10-1969.)
Sterkte met zoeken.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Anarchy

Ja ik las net da de loc in 1969 na een zwaar ongeval uit dienst is gegaan. Ik hoop dat ik nog een foto kan bemachtigen van voor het ongeval. Hetgeen waarvoor ik vrees is dat het al zo lang geleden is.

Mvg Jeroen

55erke


hoy,
Wel ik heb wel een foto liggen van de 205016
Ik zal em u doorsturen.

johan.
//www.loccollector.be

Anarchy


mark7758

Zou ik zou brutaal mogen zijn en er ook een scan van mogen hebben[?][?]
Alvast bedankt.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Anarchy

Hallo, heb je de foto ondertussen al van loccollector ontvangen? Anders zal ik de foto via e-mail sturen, MAAR ik ben nieuw op dit forum hoe kan ik je e-mailadres zien?

Mvg

mark7758

Ik heb hem nog niet in mijn mailbox gezien.
Mailadres doe maar mark@belux.lu en alvast bedankt.
Als je ooit iets meer wil weten over de loc mail maar.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Anarchy

Kijk nu eens in je inbox normaal staat er nu een mailtje van mij bij.

Groeten Jeroen

55erke

Als ge nog fotokes moet hebben van 55ers dan moet ge het maar zeggen. Ik heb er zelf al wel wa foto's gemaakt en ik weet er ook veel staan opt internet.
Van de 205016 heb ek er wel nog maar 1tje gezien!
Zelf heb ek er geen foto van want ik was toen nog ni geboren [:D]

johan
//www.loccollector.be

Anarchy

Idd johan, de 5516 was vrij vlug afgevoerd daardoor vreesde ik voor een foto op internet te vinden. Gelukkig hebt ge diene boek want mijn collectie was compleet behalve die verdomde 5516, maar nu ist toch in orde. Foto's heb ik niet meer nodig maar toch bedankt [:)] Heb redelijk veel foto's van de 55'ers. Nu heb ik mijn mooi dossierke afgeprint van Reeks 55 si [:D]

Groeten Jeroen