Reeks 80 en Type 93

Gestart door Ries, 09 augustus 2005, 12:35:12 PM

Ries

Vanavond kwam de 8040 inderdaad nog voorbij pruttelen, met een ketelwagen voor de Museum Buurt Spoorweg. De wagon wordt bij de MBS gebruikt om ketelvoedingswater voor de stoomloks te vervoeren en is omgebouwd met een electrische pomp om het water in de stoomloks te kunnen pompen.

Gelukkig was ik ter plaatse om het geheel op de gevoelige plaat te leggen.

Ai, Ai, de treinbegeleider, wees mij echter op niet te mistane wijze, dat het niet de bedoeling is, om foto's te maken op het private terrein.



Na uitgelegd te hebben, dat ik voor het MSM forum fotografeerde, draaide de man bij en mocht nog een foto getrokken worden!



Veel kijkplezier,
Ries.

1op32

Erg mooi werk !
Heb pas het Forum ontdekt maar ben al een drietal jaar actief spoor 1 fan.
Ik bouw ook Duits rolend matereel om waaronder ook een 260 (oude versie van de 80) en een een T9 naar een 93.
Eerdere projecten die ik deed waren een P8 naar een 64, een V36 naar een 230, een G8 (55) naar een 81 ben ik nog aan het afwerken.

Ik ben aangenaam verbaasd dat er nog zoveel mensen in Belgi? actief met spoor 1 bezig zijn dat doet me h??l erg veel plezier !
Ik ga het meestal in Duitsland zoeken...

Vele groeten,
Geert
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

Ries

Hallo Geert,

dank voor het compliment, ik vind de lok ook goed gelukt, vooral de vervuiling.
Jij hebt trouwens al een aardige verzameling opgebouwd, heb je er ook foto's van[?]

Ik spoor trouwens in Nederland [:D] , maar het is altijd leuk om met schaal 1 op 32 liefhebbers in contact te komen.

1/32 groet!

Ries.