Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

1605

Gestart door chef garde, 28 april 2010, 20:01:22 PM

chef garde

Iemand een idee wat er met dit juweeltje staat te gebeuren??  Zag vandaag een 27 passeren met daarachter op sleep de 1360 en de 1605, alles ging richting TW Merelbeke.  Komt de 1605 terug in dienst?  Ik weet alleszins dat Oostende een machine tekort heeft. Of wordt het klaarmaken om ergens ter ere van 175 jaar spoorwegen op te treden?

the_gold

Ik heb die onlangs nog gefotografeert in Oostende. Een spuiter had deze mooie dame ook al moeten bekladden. De reden van deze overbrenging? Rara

http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=6&t=5843&start=270

Kris

hallo,
grappig chef garde dat je dit net schrijft ik stond om 18u50 voor de overweg in varsenaere en ik denk dat ik deze sleep heb zien voorbijkomen , kwam dus uit Oostende ,en ik vond het nog spijtig dat ik geen fototoestel bij de hand had

chef garde

Dat zal kloppen Kris, ik had om 19u30 gedaan met werken in Gent-Sint-Pieters en die sleep is mij net gepasseerd toen ik met mn fietske bovenop de brug langs de Burggravenlaan aant stampen was ...

dgrr57

1605 stond vandaag in Maldegem


janjozef

Kan er mischien blijven staan, staat hij veel veiliger als bij de NMBS [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

trainfreak

citaat:
Geplaatst door janjozef

Kan er mischien blijven staan, staat hij veel veiliger als bij de NMBS [:D]

Jan

Hij is gisterenavond vertrokken naar Merelbeke.
Hij zal dan terug naar Oostende gaan.

Ze hebben hem wel mooi opgekuist, want in Oostende zat hij onder de graffiti!
Spoorse groeten
Dimitri