Lok reeks 62 ( 6300)

Gestart door Jozef, 16 april 2010, 15:39:39 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Svendw op 20 februari 2017, 00:41:39 AM
Iemand een idee waar ik aan onderdelen kan komen van de reeks 62 van roco? Zoek nog 1 buffer, 1 baanruimer, en een setje assen om een loc compleet te maken..

lijkt mij interessanter (en misschien goedkoper) een tweedehands met eventuele ontbrekende stukken aan te schaffen ? ;)

Waterman

Citaat van: loebaske op 20 februari 2017, 09:01:33 AM

Sven stuur eens een mail met de onderdelen nr. naar HST, die heeft wel onderdelen op voorraad en anders kan Franky het bestellen...

Loebaske, kan je mij hier meer informatie over geven (website, telefoonnummer,...)?

Ik heb ook nog een paar onderdelen van Roco nodig, maar online bestellen kost 9€ aan verzendingskosten (voor een miniscule kupplungsfeder!), voor bestellen via Van Biervliet rekenen ze zelfs een start-kost van 12€ aan!  :o

Svendw

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 februari 2017, 15:30:01 PM
Citaat van: Svendw op 20 februari 2017, 00:41:39 AM
Iemand een idee waar ik aan onderdelen kan komen van de reeks 62 van roco? Zoek nog 1 buffer, 1 baanruimer, en een setje assen om een loc compleet te maken..

lijkt mij interessanter (en misschien goedkoper) een tweedehands met eventuele ontbrekende stukken aan te schaffen ? ;)
Dit al eens bekeken? http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,25879.0.html

Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

ceuleer

Ik heb al meerdere malen onderdelen besteld van o.a. roco, fleischmann,... in Duitsland bij Euromodellbahn.
hier de website :

https://www.euromodellbahn.com/roco-ersatzteile.php?kat=2000

Als je de nummer van de onderdelen kent, kan je die in het zoekvak ingeven.
Je zal wel een account moeten aanmaken.
Ik denk dat de verzendingskosten 5,80 euro zijn, hetzelfde als voor Duitsland.
ik heb zeer goede ervaringen met deze winkel, en ze hebben ook zeer veel in stock.  ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Svendw op 20 februari 2017, 00:41:39 AM
Iemand een idee waar ik aan onderdelen kan komen van de reeks 62 van roco? Zoek nog 1 buffer, 1 baanruimer, en een setje assen om een loc compleet te maken..

Groet Sven
ik reageerde op deze vraag,die was verschillend van de eerder gestelde vraag :-\ ;)

loebaske


Patrick, denk dat het www.HSTverhaegen.be is, anders eens google raadplegen

Svendw

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 februari 2017, 18:28:27 PM
Citaat van: Svendw op 20 februari 2017, 00:41:39 AM
Iemand een idee waar ik aan onderdelen kan komen van de reeks 62 van roco? Zoek nog 1 buffer, 1 baanruimer, en een setje assen om een loc compleet te maken..

Groet Sven
ik reageerde op deze vraag,die was verschillend van de eerder gestelde vraag :-\ ;)
Maar wel hetzelfde doel..
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

OlivierV

Voor de allerlaatste keer. Roco onderdelen 1 adres: etsemmen.nl
Dat is hier al meerdere maken gevraagd. Zelfs al weet je vet artikelnummer van het onderdeel niet. Hij snort het voor je op.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Heb net een mailtje van Kristof VBV gekregen dat een tijdperk III versie er ooit
wel zal komen.
Letterlijk antwoord:
mogelijks in de toekomst .. maar niet direct op korte termijn.

Zal dus voor bij mijn station Antwerpen Linkeroever een Roco model moeten zoeken.
Nee ik heb geen baan, enkel in de toekomst een diorama van het station (max lengte is 1,50 meter) dus zeer weinig rij-mogelijkheid
Met vriendelijke groeten
Peter