Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Modules in schaal N

Gestart door dwizeno, 21 november 2004, 16:46:46 PM

railrunner

Moet rond 11h00 de jongste zoon naar speelgoedmuseum brengen, rond die tijd is het enigste moment dat ik zondag niet aanwezig zal zijn.  Voor de rest geen probleem, AM of PM.

mahtoska1

Hallo N-ers,

Uit dit draadje heb ik menen te verstaan dat jullie iets op poten willen zetten rond (Belgische) module norm in N en hiervoor wensen samen te komen.

Zoals jullie allicht weten, hebben de Belgische Z-ters zich verenigd om een Z-hoekje te maken in Mechelen dit jaar.
Als jullie ge?ntersseerd zijn in de ervaringen om dit alles te organiseren zijn jullie natuurlijk welkom aan onze stand (B29). We hebben dan wel geen module norm afgesproken, maar de ervaringen kunnen interessant zijn rond organisatie, praktische zaken, positieve en negatieve zaken...

Vraag maar naar Pieter als jullie het zien zitten om langs te komen.

De beste Z groeten,

Pieter

railrunner

OK Pieter,

We komen zeker eens langs.  We kunnen altijd wel iets leren van andere pioniers.  Tot zondag!

Michiel

De club N160.be heeft een document opgesteld met beschrijving van de door hun gebruikte schaal-N modules. Ze nodigt ge?nteresseerden uit om modules te bouwen naar deze norm, om ze later te kunnen koppelen aan hun baan.

Mij lijkt denk dit document een aardige basis is voor een Belgische schaal-N modulenorm. [;)]

Het pdf-document kan hier gedownload worden.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

De schaal-N module blijkt niet veel interesse te wekken bij de N-ers? Een module bouwen voor een deelname aan modulebaan-rijdagen, of een forumbaan met alle modules samen voor Mechelen 2012? Zijn er schaal N modelbouwers hiermee bezig? [?]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Michiel,  zeker wel interesse, maar voor mij nog enkele jaartjes te vroeg.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }