Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Voor- en achterbuffers samenstellen, voorzien van een kleurtje daar waar het nodig is en dan de silicone tubes bevestigen. Sneeuwruimers open en gesloten (zullen nu gebruikt kunnen worden met dit weer) te samen met de mazouttank reeds gespoten. Dus een beetje monteerwerk doen.
Den Eric.

Gerolf

Citaat van: bollen neus op 17 maart 2018, 11:05:38 AM
Voor- en achterbuffers samenstellen, voorzien van een kleurtje daar waar het nodig is en dan de silicone tubes bevestigen. Sneeuwruimers open en gesloten (zullen nu gebruikt kunnen worden met dit weer) te samen met de mazouttank reeds gespoten. Dus een beetje monteerwerk doen.
Den Eric.

Zonder afbeeldingen hebben deze bijdragen volgens mij weinig zin. Dus ofwel ... ofwel ....
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Citaat van: Gerolf op 18 maart 2018, 00:34:20 AM
Citaat van: bollen neus op 17 maart 2018, 11:05:38 AM
Voor- en achterbuffers samenstellen, voorzien van een kleurtje daar waar het nodig is en dan de silicone tubes bevestigen. Sneeuwruimers open en gesloten (zullen nu gebruikt kunnen worden met dit weer) te samen met de mazouttank reeds gespoten. Dus een beetje monteerwerk doen.
Den Eric.

Zonder afbeeldingen hebben deze bijdragen volgens mij weinig zin. Dus ofwel ... ofwel ....

Mij stoort het helemaal niet.
Den Eric.

Peter

Hoi Eric,

Hierin moet ik Gerolf gelijk geven. Ik vind het zelf ook heel spijtig dat je geen foto's plaatst bij je beschrijvingen.
Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Citaat van: bollen neus op 24 februari 2018, 16:14:32 PM
Een film gemaakt van de afgewerkte Nohab modellen op de baan,  spoor O, elk met hun eigen sleep. Juist bij de CFL 1601 locomotief moet  ik enkel nog de wagon van vervuilen.
Diegene die een foto willen zien of een film laat het via dit forum even weten.
Den Eric.

Er zijn maar 4 mensen die film en/of foto's gevraagd hebben dus vree veel belangstelling is daar dan ook niet voor nietwaar?
En méér woordjes ga ik hier niet meer aan vuilmaken dat ga je dan ook wel begrijpen.
Den Eric.

doomslu

Dit is al de 35e keer dat dit opgerakeld wordt. Moet dat echt?

Ik ga ook iets schijven zonder foto's!  :D
Ik ben bezig al mijn modellen te fotograferen tijdens dit relatief rustig weekend.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbouwpatrick

juist mooie foto gemaakt van een egel in de sneeuw

raf



voila met foto hier ben ik aan bezig
de electronica moet er nog in maar de relais voor de sturing is reeds geplaatst
regelbaar van 3 tot 5 minuten met mogelijkheid tot de tijd op te slaan

belichting bak voor print platen te belichten
deksel moet nog gemaakt en de kader voor het glas vast te houden moet nog onder de frees machine
gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

modelbouwpatrick


Havoc

Juist een foto gemaakt van zo'n geschilderde muur reclame die sinds vorige week terug zichtbaar is hier op de hoek. Al die tijd onder lelijke roofing gezeten.

Er was hier iemand op het forum die zo'n foto's zocht maar ik vind zijn contact niet meer terug. Als hij (of iemand anders die het weet) wil kan je een pm sturen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bollen neus

Citaat van: modelbouwpatrick op 18 maart 2018, 14:48:20 PM
juist mooie foto gemaakt van een egel in de sneeuw

We zijn gaan wandelen hier in Stekene, helaas ook eentje gezien maar platgereden door een auto, tja da kan gebeuren nietwaar?
Spijtig alé voor die egel dan hé..
Den Eric.

PeterC

Bezig met een prototype voor een servo-seinaandrijving voor de Viessmann seinen die bij Conrad als bouwpakket kunnen worden aangeschaft.
Nog enkele aanpassingen en het gaat werken.





Groetjes, Peter


Gerolf

Citaat van: modelbouwpatrick op 18 maart 2018, 18:10:15 PM
knap UV licht bakje

Vind ik ook  8)
Is zoiets dubbelzijdig te doen ?
Welke UV's heb je gebruikt (golflengte) ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

raf

ja dit is ook dubbelzijdig te doen  dan moet je gewoon twee bakjes maken
ik maak hier een gewone deksel op met een dikke mouse tussen zodat de print en de film goed aangedrukt worden op het glas

picje als timer geprogrammeerd tussen de 3 en 5 minuten maar 4 minutenblijken goed te zijn
sturing is gewoon een relais die door de pic gestuurd word
het glas is er een uit een scanner die laat beter uv licht door dan gewoon glas
blijkt met het productie proces te maken te hebben maar sla me der niet voor dood dat het anders niet zou werken met gewoon glas
ik heb het gegoogeld en daar spraken ze dus over glas uit een scanner dat dit het beste zou zijn daarvoor

licht golflengte is  395-405nm

te koop bij den ali

gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw