Euromodelbouw Genk 2019

Gestart door doomslu, 17 maart 2018, 11:48:35 AM

Dvroonen

Hallo
Ik heb nog niets gezegd en in bovenstaande posts valt mijn naam al 2 maal
 

doomslu

Citaat van: Dvroonen op 18 maart 2018, 02:27:15 AM
Hallo
Ik heb nog niets gezegd en in bovenstaande posts valt mijn naam al 2 maal
Je hebt gelijk.
Dit draadje gaat over de toekomstige Euromodelbouw.
Ik verwijder het overbodige.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

renstimpie

Hallo iedereen,

Tof dat Euromodelbouw terug doorgaat,  ik vond het altijd een topper.    Toch nog even voor alle duidelijkheid:   MOBEXPO gaat NIET in 2019 door (externe problemen),  maar terug in april 2020.   Wat een geluk heeft dit weekend twee dagen.   

Dus beide beurzen kunnen mij verwachten!

Tim

Gerolf

Citaat van: renstimpie op 18 maart 2018, 20:01:00 PMTof dat Euromodelbouw terug doorgaat,  ik vond het altijd een topper.

Vind ik ook - maar ik hoop dat "men" goed naar de kalender kijkt, en die toffe expo's zinvol spreidt  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

Tim, ieder weekend heeft toch 2 dagen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

modelbaanHO

Citaat van: renstimpie op 18 maart 2018, 20:01:00 PM
Wat een geluk heeft dit weekend twee dagen.   

Dus beide beurzen kunnen mij verwachten!

Tim

Die vlieger gaat bij mij thuis niet op: één dag per weekend naar een beurs of tentoonstelling is meer dan genoeg. :(
(Met uitzondering van de tentoonstellingen waar we met de club aan deelnemen).
Er moet thuis ook nog een en ander gebeuren in een weekend.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

anne w

Hoe staat het mer Euromodelbouw Genk 2019?, ik vraag dit omdat ik voor mijn club, de MSG/Den Bosch, bezig ben om onze 4 mobiele modelspoorbanen en 1 mobiele autobaan onder te brengen bij belangstellende tentoonstellingen, ik heb medio januari 2019 een mailtje gestuurd naar Dipro, maar tot nu toe geen reactie mogen ontvangen....

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

Ronald

Anne, en dan verwacht je dat men hier antwoord kan geven? Je zult toch echt zelf met de organisator contact op moeten nemen. En zie, je kunt ze ook gewoon bellen:  E: info@dipro.be, T: + 32 3 239 56 38

SuSke

Enige zekerheid die er is, is dat de deelnemerslijst welke op de website van Euromodelbouw staat niet de juiste is maar blijkbaar een kopij van de laatste editie  :( :(

Er zitten namelijk een aantal doublures tussen met mensen die op onze tentoonstelling MODELSPOOR 2019 staan en die deelnames werden enige dagen geleden nog eens specifiek bevestigd door die mensen.

Ik ga de organisatoren nog eens beleefd herinneren aan hun belofte om in 2021 een ander moment te kiezen dat niet samenvalt met onze of andere tentoonstellingen.

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Wat ik weet is dat het doorgaat, maar ik heb uit goede bron gehoord dat de organisator wat achter loopt met de organisatie.
We geloven echter wel dat het goed komt...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

anne w

O.K., dan zal ik de e-mail nog eens sturen, wellicht is de organisatie nu wel "ontvangstklaar"

En beste heer Halma, hartelijk dank voor je slimme antwoord, deze Brabander snapt dat natuurlijk niet.....

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.


raf

het gaat zeker door
onze plaats hebben we reeds we hebben zelfs reeds het aantal deelnemers door gegeven voor op de stand
dit is wel met de duikboot club
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Ronald

Citaat van: anne w op 30 mei 2019, 23:11:51 PM
En beste heer Halma, hartelijk dank voor je slimme antwoord, deze Brabander snapt dat natuurlijk niet.....

Groet, Anne W

Inderdaad. Want er staat een telefoonnummer bij.... misschien moet je eens proberen te bellen.

Citaat van: Martin Welberg op 30 mei 2019, 23:18:56 PM
Blijkbaar....

8) :) ;)