Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

3de koplicht NMBS/CFL reeksen 1300/3000

Gestart door bellejt, 18 januari 2015, 15:29:27 PM

ERVIN


C.B.

Citaat van: Mattias op 18 januari 2015, 18:40:29 PM
Je bent me nog net geen minuut voor, CB..  ;D
Bij een 18 kun je die ook uitzetten, maar daarvoor dien je in het menu van de koplichten gaan zoeken.
En dus redelijk omslachtig..
Bij een MS96 is er een keuzeschakelaar voor de verlichting.
Ofwel uit, ofwel rood, ofwel 2 witte ofwel 3 witte..  :)

Speelt geen rol Mattias.  ;)

Nu dacht ik dat de T18 zoals de TRAXXEN en de 189 waren , ook met een draaischakelaar met de verschillende lichtstanden ; niet dus. ;D
Goed , ik denk nu wel dat ze het hier ook weten wat te doen op de treintafel.  ;) :D
Groetjes.
Claudio.

Mattias

Citaat van: C.B. op 18 januari 2015, 18:56:20 PMNu dacht ik dat de T18 zoals de TRAXXEN en de 189 waren , ook met een draaischakelaar met de verschillende lichtstanden ; niet dus. ;D

Bij de T18 kun je kiezen in een menu'tje van het rechterscherm.
De enige knop in verband met verlichting is deze om te switchen tussen baan- dim en kruislichten..  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

bellejt

#18
inmiddels een SMD ledje achter de lichtgeleider van het 3de licht gekleeft en werkt perfekt.Wel gedimt dat het ook ietsje flauwer schijnt dan de frontlichten.Kan ik kiezen hoe ik hem laat rijden.


eve

Waar kan ik een compleet overzicht vinden van ALLE signaalbeelden van lampen aan de BELGISCHE locomotieven die vandaag de dag geldig zijn ?

Met dank op voorhand,
Erik