Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Opendeurdag AMSAC 13 oktober 2013 te Gent-Zeehaven

Gestart door OlivierV, 26 augustus 2013, 21:06:32 PM

OlivierV

Ahoi,

Zoals de onderstaande affiche al doet vermoeden is het op 13 oktober 2013 van 9u00- +-13u00 de opendeurdag van AMSAC.
De baan zal werkend te bewonderen zijn met Belgisch materiaal uit TP IV en V.

Alsook
- Ruilbeurs
- Drank aan democratische prijzen
- Inkom: €3 (hier krijg je een drankbonnetje voor in de plaats).
- Allen welkom


Opendeur amsac 1 by Olivier Vleminckx, on Flickr

Waar moet je zijn?
Veenakkerstraat 1, 9000 Gent op de terreinen van de NMBS, in de omcirkelde wagons, daar staat de baan opgesteld (alsook bar), ruilbeurs gaat door in de hal van het seinhuis.
Er worden ook nog wegwijzers geplaatst. Voor degenen die van de R4 komen, links afslaan en dan kom je wel bordjes tegen, voor zij die van de Hoge weg komen voor de spoorwegbrug moet je linksaf en dan het terrein oprijden.


Cordiale groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Verdikke al die weekends dat ik thuis ben en jullie zoeken er eentje uit dat ik moet werken...

'k Zal eens jammerlijk in mijn baas zijn ogen kijken en extra zondagmorgen verlof vragen...


Groetjes, Peter


Paulogic

Je durft gewoon niet komen met Michiel... zeg dat ik het gezegd heb  ;D ;D

T'is gewoon telkens een leuke voormiddag bij de amzakjes...
mvg,
Paul(ogic)

PeterC

Citaat van: Paulogic op 26 augustus 2013, 22:18:20 PM
Je durft gewoon niet komen met Michiel...

Mijn verlofaanvraag is al via mail vertrokken!

;)

Groetjes, Peter


SuSke

Nog maar eentje bij in de agenda naast Euromodelbouw in Genk, treinbeurs in Hofstade en Ramma in Sedan  :) :) Keuze wordt moeilijk.
Ik moet toch eens langsgeraken in de wagons daar naast het spoor  :) ;) :D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 27 augustus 2013, 08:48:42 AM
Nog maar eentje bij in de agenda naast Euromodelbouw in Genk, treinbeurs in Hofstade en Ramma in Sedan  :) :) Keuze wordt moeilijk.
Ik moet toch eens langsgeraken in de wagons daar naast het spoor  :) ;) :D

Helaas,wij veranderden al vaak de datums maar steevast volgden de grote beurzen om één of andere reden, trouwens zelf gekeken of we in het verleden niet in het vaarwater van andere clubs kwamen !

Groeten Peter ;)
PS onze leden gaan ook op zaterdag op verplaatsing en de zondag spelen we thuis !  ;D ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 augustus 2013, 10:37:01 AM
Citaat van: SuSke op 27 augustus 2013, 08:48:42 AM
Nog maar eentje bij in de agenda naast Euromodelbouw in Genk, treinbeurs in Hofstade en Ramma in Sedan  :) :) Keuze wordt moeilijk.
Ik moet toch eens langsgeraken in de wagons daar naast het spoor  :) ;) :D

Helaas,wij veranderden al vaak de datums maar steevast volgden de grote beurzen om één of andere reden, trouwens zelf gekeken of we in het verleden niet in het vaarwater van andere clubs kwamen !

Groeten Peter ;)
PS onze leden gaan ook op zaterdag op verplaatsing en de zondag spelen we thuis !  ;D ;)
Sinds wanneer zijn wij een voetbalploeg?   ??? (je weet toch dat ik dat niet kan, ik kan enkel idiotigheden uithalen op een plank met wieltjes)

Groeten,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Oei en dat valt samen met al die andere beurzen en open dag dingens, da zal moelijk worden om der een juiste keus uit te kunnen maken.

PeterC

Met veel moeite verlof gekregen en dan kreeg ik vorige week tijdens de open-deur bij VBV nog van Peter te horen dat het was uitgesteld (dit om mij te kl...ten  :( ).

Wij komen af!

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

even een andrenalineopstoot teweegbrengen hé Peter ;D je was er toch mee weg, nietwaar?

in de club is er een ex-werknemer Gent-Zeehaven en een oud collega was een uurtje daarvoor komen vragen of den Marc kwam, normaal komt die iedere week maar durft al eens een tripje richting Zwitserland maken, rond 21.45 arriveerde hij samen met zijn ega !
Vertelde dat z'n oud collega hem eens wou zien, was nog maar net weg toen ik  tegen zijn vrouw zei dat ik tegen die oud collega niet met zekerheid kon vertellen of Marc kwam daar het al maanden geleden was dat hij naar de club kwam, moest die vrouw haar ogen gezien hebben, paniek en ik :" Grapje ! ". Zij zei :" ik wist wel met U dat ik moest opletten en toch loop ik erin !". Gelukkig kon ze er hartelijk om lachen ! ::) 8)

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Bij deze het is wel echt Opendeurdag in de Amsac volgende week zondag !
Tot dan !
Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

ja.....morgen is de dag ! Hopelijk mogen we jullie ook verwelkomen, misschien tot morgen !
Groeten Peter ;)

conducteur

Ik probeer al een paar jaar tot in Gent te komen, maar elke keer iets anders te doen... Volgende keer beter hopelijk!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Geen probleem Rian, trouwens voor de genen die niet weten waar ze morgenvoormiddag moeten gaan dansen, 't is bij ons dus te doen.

En nu ga ik slapen voor ik met bed en al omver val.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan