Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

OlivierV

Ben eens benieuwd naar de eerste die zijn kitje (werkend) in mekaar krijgt?

Hoe zit het trouwens met al die verzonden locjes? Toevallig niemand ervan die op het forum zit om zijn exemplaar eens te tonen?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 30 juni 2015, 00:30:20 AM

Hoe zit het trouwens met al die verzonden locjes? Toevallig niemand ervan die op het forum zit om zijn exemplaar eens te tonen?
die zullen al gaan slapen zijn ! :-\

Pascal Michiels

We zijn al enkele weken in blijde verwachting :-)
Maar van zodra hij er is komen er zeker foto's en eerste indrukken.

Peter

In MSM 149 staat een foto van een gebouwd model, samen met de toch wel verrassend lage prijzen, van het analoge, de bouwdoos en de decoder
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Heeft er al iemand zijn kitje gekregen om zelf te bouwen ? :-\

mark7758

Heb nu eens geduld.
Hij is ook maar een mens.  8) En met deze warme dagen moet je het rustig aan doen.

Ga uitkijken naar de nieuwe MSN.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Thommy

#471
Citaat van: Huugooke op 24 juni 2015, 21:14:07 PM
Citaat van: Huugooke op 23 juni 2015, 21:24:58 PM
nu dat weer!
Mail terug gekregen met een mooi pdf-ke met de gevraagde opdruk en schildering, met de vraag om een knop te drukken per bevestiging.
En natuurlijk zie ik geen knop!
Dat werkt denkelijk alleen als je outlook als mailer gebruikt. Intussen opgelost.

kzie die knop ook niet... en werk niet met outlook op m'n mac  ;D
nu, is betaald, zal dan ook wel komen zeker  ;D

maar na een groot uur al een mailtje gekregen ter bevestiging van David. Snel dus
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter


Michael

Hoe lang nog wachten? Ik hoop volgende week mijn lokje in huis te hebben...... Nog even geduld.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Citaat van: Michael op 09 juli 2015, 16:40:10 PM
Hoe lang nog wachten? Ik hoop volgende week mijn lokje in huis te hebben...... Nog even geduld.
Die van jou was toch een kleine 2 maand geleden al zogezegd verzonden en zogezegd verloren geraakt? Ik heb een beetje het gevoel dat er niemand zijn locje zal krijgen alvorens die van VBV er effectief zal zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

755philippe

Hallo,

Geduld is een mooie gave zowel voor de kleinseriefabrikant die alles zelf in mekaar steekt alsook bij de modelbouwer die op zijn lok wacht. Alles komt wel goed.
Mvg

755philippe

philippe_007

Inderdaad, geduld is een mooie gave...

Het is toch zomer, dan zijn er velen die de treinbaan niet zien of bijna niet, dan is het allemaal niet zo erg...


Michael

Citaat van: 755philippe op 09 juli 2015, 16:52:37 PM
Hallo,

Geduld is een mooie gave zowel voor de kleinseriefabrikant die alles zelf in mekaar steekt alsook bij de modelbouwer die op zijn lok wacht. Alles komt wel goed.
Mvg

755philippe

+1  maar als je de foto's ziet, wie wil hem dan niet in handen hebben? Ik voel me zo onderhand een klein kind worden die wacht op zijn cadeautje.....
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 09 juli 2015, 17:24:57 PM
maar als je de foto's ziet, wie wil hem dan niet in handen hebben?
nogal een geluk dat het geen deftige foto is ! :-\

OlivierV

Citaat van: philippe_007 op 09 juli 2015, 17:10:29 PM
Inderdaad, geduld is een mooie gave...

Het is toch zomer, dan zijn er velen die de treinbaan niet zien of bijna niet, dan is het allemaal niet zo erg...
Inderdaad niet zo erg, maar er werd 2 maand geleden gemeld op de site van Goover dat de locs op het einde van de week na 25 mei verzonden zouden worden ..., ik ben blij dat ik er geen besteld heb. Ondertussen is die aankondiging ook alweer van zijn website.

Ik heb niks tegen zijn producten, maar wel met de manier waarop hij zijn klanten alsmaar aan het lijntje houdt. Wat ben je met een loc waar je een jaar terug 100 euro aan hebt besteed die je nog niet eens kan laten rijden?
De MSM actie is natuurlijk ook met betaling vooraf, maar dat is ondertussen een beproefd concept en rond de jaarwisseling is de loc er wel, maar nu ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan